Usluga, usluga i samo usluga

IMG_8304Trideset banaka posluje na srpskom tržištu i sve uglavnom nude standardne bankarske proizvode, a šta je ono što razlikuje jedne od drugih? Kako klijenti odlučuju u koju banku će otići?

U doba hiperkonzumerizma i ogromne ponude, sve kompanije pa i banke, brinu o zadovoljstvu potrošača kako bi se izdvojile od konkurencije, a to je možda najsigurniji način za zasluživanje njihove lojalnosti.

Usluga, usluga i samo usluga. Konstantno unapređivanje korisničkog iskustva postalo je filozofija uspešnog vođenja posla. Klijent, potrošač, kupac uvek je i mora da bude na prvom mestu, tačnije njegovo zadovoljstvo. Kada pričamo o bankama, pored naravno povoljnih uslova, za klijente je bitno i još po nešto. Niko ne voli da čeka u redu, a ipak smo svi navikli na to, svi bismo da se posao brzo završi, a da opet budemo zadovoljni i kvalitetom usluge. U razvijenim zemljama izlazak iz „redova“ pronađen je u digitalizaciji, a u tom istom razvijenom svetu keš je od kralja postao vojvoda. Kod nas na trafikama, u radnjama i kafićima i dalje možemo čuti „ne primamo kartice“, sa druge strane banke su razvile aplikacije brzog plaćanja putem mobilnog telefona, a njihova zastupljenost u broju transakcija je sve veća. Pored takve ponude, zašto mi i dalje stojimo u redovima i čekamo da digitalizacija i kod nas uzme maha kada je ona već odavno stigla?

Plaćanje računa, konvertovanje valuta, provera stanja, ni za šta od toga nam više nije potreban odlazak u filijalu banke, za to imamo aplikaciju. Za šta nam je onda potreban odlazak u banku?

IMG_8252

Korak koji ne može da se preskoči je savetodavna uloga bankara pri pomaganju klijentima da izaberu najbolje proizvode, bilo da su u pitanju štednja, krediti ili kartice. U zavisnosti od toga kakva nam je informacija potrebna, banka se sada prilagođava našim potrebama. U novoj filijali Erste Banke prvo nailazimo na  Infodesk gde možemo saznati da li uopšte ima potrebe da idemo na blagajnu i stojimo u redu ili će nas u zavisnosti od posla koji treba da obavimo uputiti u samouslužnu zonu i pokazati nam kako da je koristimo ako do sad nismo. Takođe, postoji mogućnost da nas upute na mesto za brzo savetovanje ( ovo je pravo mesto za ono čuveno „izvinite, samo nešto da pitam“).

IMG_7634

Nisu samo milenijalci ti koji žure, ceo 21. vek žuri. Za brže i efikasnije obavljanje svakodnevnih bankarskih poslova, sada možemo i bez napuštanja svojih autombila da obavimo neke od transakcija. Da, u Milutina Milankovića 3a postoji i drajv-in bankomat, sada ne možemo samo dupli čizburger uzeti na drajv-inu, već i novac.

Ušteda na vremenu, jasne i precizne informacije, onda kada je nama to potrebno, je ono što svi mi tražimo, i banke koje su to shvatile su upravo one koje zadobijaju poverenje i lojalnost.

Svratite u novu filijalu Erste Banke u poslovnom centru Sirius, Milutina Milankovića 3a, samo pazite da se ne parkirate ispred drajv-in bankomata.

6

Leave a Reply





Submit